Consulti l'agenda de l'arquebisbe i la resta d'actes diocesans programats del 17 al 23 d'abril

• 18 abril 2017 10:00

A continuació els informem de l’agenda d’actes, conferències i oficis religiosos que s'organitzen durant aquesta setmana a l’arxidiòcesi de Barcelona.

Activitats de l’arquebisbe metropolità de Barcelona

Divendres 21 d’abril a les 10 h. Eucaristia en el Dia de les Esquadres, a Santa Maria del Mar.

Dissabte 22 d’abril a les 11 h. Eucaristia pels 125 anys del Col·legi Josep Tous, de les Germanes Caputxines de la Mare del Diví Pastor, a la parròquia de la Mare de Déu dels Dolors, al barri de Sants. A les 19 h, confirmacions a la parròquia de Sant Sebastià del barri de Pomar (Badalona).

Diumenge 23 d’abril a les 9:30 h. Eucaristia en la festa de Sant Jordi al Palau de la Generalitat, benedicció de roses i participació en els actes institucionals.

Altres actes diocesans

Festa de la Divina Misericòrdia. Diumenge 23 d'abril, a la parròquia de Sant Agustí (pl. Sant Agustí - c/ Hospital). Adoració Eucarística des de les 13.30 h a les 17.30 h, rés del Rosari a les 14 h, rés de la Coronilla a les 15 h, veneració de la relíquia de Santa Faustina Kowalska a les 17.30 h. Missa solemne a les 18 h, presidida per Mons. Sebastià Taltavull. Aquest dia s'obté la indulgència plenària. Informació: T. 93 426 16 22 a/e: adim.bcn@gmail.com

XXIII Cicle de música per la solidaritat. Dissabte 22 d’abril a les 19 h, Concert n. 3 “concierto plurilingüe”, amb cançons d’arreu del món. A la parròquia Mare de Déu de Núria (c/ Bon Pastor, 7-9). Aportació solidària: 6 €. Organitza: Associació Per l’altre cor cremat de Barcelona-Ajut al quart món.

Presentació del llibre La casa de les petites alegries, de David Masobro.

Dimecres 19 d'abril a les 19 h, a la seu de la Delegació de Pastoral de la Salut (c/ St. Pau del Camp, 101).

Quarta hora dels dimecres. Dia 26 d’abril a les 12.10 h, «La música com un verb del cor», a càrrec del Dr. Abel Miró i Comas, professor a l’ISCR de Vic-AUSP i a la UB, i del Sr. Modest Moreno i Morera, organista i professor al Conservatori Professional de Música de Vic. A la capella del Seminari Conciliar (c/ Diputació, 231). Obert a tothom.

Institut Emmanuel Mounier. Dimecres 19 d’abril a les 19 h, recés-eucaristia: “Preparem la Pasqua”, amb Mn. Ramon Tarrés. Al Seminari conciliar (c/ Diputació, 231). Amb la col·laboració de la Facultat de Filosofia de Catalunya.

Associació d’adoradores del Santíssim Sagrament (Esclaves del Sagrat Cor) (c / Mallorca, 232). Dia 20 d'abril a les 12 h, oració davant el Santíssim Sagrament seguida d'Eucaristia.

Amics de Sant Francesc. Dia 20 d’abril  des de les 20 h fins a les 21 h, trobada per parlar sobre la pregària. (Al c/ Santaló, 80).